Mrzí nás, že zboží není v pořádku, společně vše vyřešíme. Reklamaci nám snadno oznámíte zasláním tohoto formuláře na e-mailovou adresu: info@ragbyobchod.cz
Adresa pro doručení reklamovaného zboží:
Ragbyobchod.cz
Magdalena Kohoutová
Lipanská 265/11
25101 Říčany
Tel. kontakt:
+420 776 601 016
(V pracovní dny od 10:00 do 18:00 hod.)
- Reklamace Dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem
Pokud jeví zásilka při předání dopravcem známky poškození, zásilku nepřebírejte, zjištěné závady zaznamenejte do dokladů doprovázejících zásilku – Doručovací List.
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné nás o této skutečnosti informovat neprodleně po zjištění poškození.
V případě nedodržení uvedeného limitu má dopravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.
Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu.
- Reklamace zboží, které má v záruční době vady
Reklamaci zboží v záruční době podejte zasláním tohoto formuláře na e-mailovou adresu info@ragbyobchod.cz nebo osobně v kamenné prodejně.
Reklamované zboží kupující dopraví na výše uvedenou adresu osobně nebo zašle (na své náklady).
Reklamované zboží je vhodné doručit k reklamaci co nejdříve po písemném uplatnění reklamace. Reklamace se tím výrazně urychlí.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Následně prodávající informuje kupujícího emailem o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat na tel: +420 776 601 016 (v pracovní dny 10:00 do 18 hod)
Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.
V případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu náklady na přepravu vyplaceny v přiměřené výši po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd) a zaslání na adresu info@ragbyobchod.cz
V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, bude reklamované zboží zasláno zpět zákazníkovi na jeho náklady, nebo si ho zákazník může vyzvednout v sídle firmy.
V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží pouze na bankovní účty vedené v CZK v České republice.